soundcloud / Mama’s Song (Japanese ver.)

Sound

2012 03 12


‎[new track / soundcloud / 新曲公開】
This is also new original track. ”Mama’s song ( japanese ver )’ it is not finish yet. so it’s a kind of demo. but i like it a lot. it has also english ver. that’s a pretty longer time than this ver. Hope you guys like it.


これは日本語バージョンのほうで英語のほうがもっと尺は長いんだけどとりあえず聞いてほしいなって思って公開しておきます。私は短い曲が大好きなんだけどこれもチョー短い。みんなそれぞれお母さんがいると思いますがそれぞれ大事にしてください。電話したり旅行に出かけたり、ただ元気なうちにしか出来ない事があると思います。私はまだ結婚していなくて子供もいないので孫の顔も見せてあげられないしただ音楽することしか出来ないので。
Mama’s song  written by LinaLina
ママ あなたがいなくなる前に伝えたい事あるの
ママ 本当に愛している ココロの底から
ママ アナタにとって私 いい子じゃなかったかな?
ママ 本当に愛している ココロの底から
1 2 3 4 5 6 7 8
1 2 3 4 5 6 7 8
ママ アナタがいなくなる前に ただ歌いたいの
ママ 本当に愛している ココロの底から
あ か さ た な は ま や ら わ わ お ん って
教えてくれたのはママ So I Love You!
Mama’s song ( japanese ver.) by LinaLinaMusic